Stockholms arlanda



Jag blev assugen på att vara på Arlanda tidigt på morgonen... Hehe. Hade bäst i New York bitch!

Själv ska jag vara hemma hela helgen, men jag klagar verkligen inte! IMORN HÄNDER DET! Hah, kanske ingen jättegrej att debutera LA, men det är det för mig.;)

Idag är det bild, idrott, focus och så slutar vi kvart i två. Sen ska jag alltså ut till pållen och ta en sväng ut i skogen för att känna att han känns bra. Vi hade även tänkt försöka oss på att klippa honom, efter som att han har EXTREMT lång päls nu. Och den är typ gul, det är rätt så svårt att borsta när han ser ut som en björn.

Lite för kladdigt inlägg, men det får bli bra. Nu måste jag se till o få mig själv presentabel innan jag vandrar ner till Filippa för o hämta min cykel så vi kan ta oss till skolan lite snabbare än på typ 30 min. ;)
I och försig så gick jag hem på en kvart igår, jag är snaaabb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0