Sushi

HeeJ, har just ätit sushi och nu sitter jag bänkad framför Gossip Girl. Jag tröttnar inte, trots att jag tittar på de avsnitt jag redan sett, haha. Just nu känns det väll inte jätteroligt att blogga, inga kommentarer och statistiken är sämre än sämst.. Men den blir inte bättre för att jag klagar, så därför har jag ebstämt mig för att inte titta statisiken så mycket. Man kan ju se hur länge jag kan hålla mig, men jag ska försöka i alla fall. 

Det finns inte så mycket att berätta om "dagens ridpass". Jag red ut, kände igenom honom lite och sen packade jag transporten. Vi hann inte klippa honom, men det kanske vi gör på lördag? Det återstår att se. Imorgon blir det en tidig morgon i alla fall, vi ska åka från stallet senast kvart över sju, så det blir nog till att vara uppe ur sängen runt 6. Men vad gör man inte för o tävla? ;)

Har lite idebrist, men jag ska hitta något att skriva om, jag lovar!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0