Tjäänare

Behöver nog inte berätta vad jag gör, ni vet nog det vid det här laget, men däremot kan jag ju berätta vad jag gjort! Om vi vill veta det då asså.;) 

Skolan var väll ok, den två timmars långa håltimmen gick rätt så snabbt jag och Lovisa hade, och har fortfarande, mycket att prata om! Tre timmars SO gick ju att genomlida efter som att vår lärare är rätt såå sköön.

Morris (eller Musli, hehee) red jag i typ 35 minuter, jobbade honom lite lätt i ridhuset. Vädret var så äckligt vidrigt så att jag typ blev deppad, men Moffa var så söt och duktig så jag blev mycket gladare, haha. :D Han var pigg men sammarbetsvillig, så jag är nöjd.

Men nu ska jag fortsätta titta på ni vet vad och göra nåt utrustnings inlägg och nåt annat, HEJDÅÅÅÅÅ

-Estrid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0