Water for Elephants



Har just tittat på film med mamma, vilken vi såg kan ni nog lista ut.↑ Nu ska jag fixa mig iordning och sen blir det sängen, är rätt så trött efter att igår varit uppe 20 timmar i sträck, och typ 11 av de 20 spenderades i stall/bil. Ska dessutom upp typ 7 imorgon sååå.. Astaggad hur som helst, det är såå kul att hoppa lite högre. ;) På framhoppningen till LB:n igår så trodde jag hindret var typ 80, såå skönt. Kan verkligen hoppa LB utan att tänka nu. ;) Kisses-E

Och imorgon SKA jag komma ihåg kameran, glömde den igår. :(

Kommentarer
Postat av: Ebba

water for elephants e så jäkla braa!

2011-10-16 @ 11:30:13
URL: http://nattbloggarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0