-

Nu håller jag på att ladda upp filmen från Rimbo! Det är ett tag kvar, för det går verkligen i snigeltakt-.- Men jag lägger ut den när den är klar.:)

Jagvet att jag har vait sämst öpå o blogga, men jag har haft så himla att göra. Jag ska komma igång igen, och jag SKA ta med kameran och fota. Däremot blir det inga bidler imorgon för då ska jag göra läxor och Annika rida Morris, men sen ska ni få se på bilder! Hehehe, jag ska iaf försöka. ;)

Hade tänkt göra nåt/några tidsinställda för jag kommer inte vilja sitta vid datorn hela tiden. Ikväll klockan 22.15 är det sammandrag från EM finalen där tre svenskar är med, på eurosport. Gissa vem som komer sitta bänkad framför TV:n? :D Det är flera som redan vet hur det går, men jag försöker å inte läsa nåt om det.xD

Idag ledde jag bara Morris en stund, och så fick han beta lite. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0