-

Vet ni vad det bästa med skolan är? GYMPA! eller det var det frams till sjuan.... Imorgon ska vi orientera=springa runt- i Altorp. Hej död tjej med kondis värre en en gurka............. Det är inte det att jag inte vill springa, för jag vill det för då känner man säg fräään, men jag kan inte springa. Det går inte för då dör jag typ ungefär, KONdiSEN SKA bLI BÄTTRE det kan få bli mitt nyårs löfte, tur att det är ett tag kvar tills 2012 iaf.. ;P

Nemän det känns som vår gympalärare tycker vi är feta, han gillar nog o se oss lida för den delen också...... Andra och trejde lektionen gick ut på att bada i typ en timme i 10 grader varmt kallt vatten, gången efter det springa två varv runt Altorp och typ dö, och nu orientering.. YAAY! Fast jag borde se det possitivt, för nu måste jag springa, och om man rider måste man hålla sig i form!;) Såå TAGGA TILL 2012 dååå



tidsinställt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0