10/9

Skritta ut i ca en halvtimme. Morris tyckte det var askul och gick med spetsade öron hela tiden! Söten:') Nu försöker jag på tag på Lovais, men hennes mobil har typ dött... Aja, ni lär märka om jag är hemma eller inte ikväll. Uppdateringen blir väll inte så bra om jag e med löken.;)

Jag och mamma svängde förbi Stockholm ridsport också, ett par bruna kingsland ridbyxor, en savnskräm, gummisnoddar och en lekboll fick följa med hem.:) Har inga bilder, men det kan ajg väll fixa om ni vill ha.

en sån boll fick Muskot, man kan ju undra om han tyckte den var kul;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Viiiiissssssssssssssssssssaaaaaaaaaaa:)))))))))))))))))))))9

2011-09-10 @ 20:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0