Aaaaah


HEHEHEHEHEHEHEHEHEH fy vad ful:pppPpPpp

Jag tog med kameran till stallet men så fort jag satte på den så dog den=inga bilder..... Dessutom har jag inga bilder alls på den här datorn, så ni får nöja er med webcam bilder just nu!:)

Idag red jag på banan och gjorde lite allt möjligt. Tog nåt skutt, jobba han lite och busa lite.:) Han var jäättepigg och glad iaf.;) Imorgon ska Annika rida honom och jag ska göra läxor. :( 

Igår var jag hos Lovisa och hade det trevlans! Det var ett tag sen vi träffades såhär efterskolan eftersom vi typ alrig hinner, men allt var som förut iaf. :D Imorgon vaknade vi och hade lite deppig tyst minut och smågrät lite till den här låten. Det är en liten tradition vi har sen 3 år tillbaka tror jag. Uuusch, så sorgligt det som hände, idag för tio år sen.:'(



Man får vara glad att man inte kände nån som dog då iaf, nåt possitvt ska det väll finnas i allt.........idiotermördareterroristerÄCKEL




Kanske ska sluat deppa sönder bloggen nu också xD Ska göra lite tidsinställda till imorgon och sen göra något o publicera nu!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0