Helg

Två dagar av ledighet, woopie woopie! Känns bra att jag är dödligt trött på skolan första veckan med vanligt schema. 

Igår badade vi i Ösbysjön, det var typ 11 grader och man skulle simma 8 längder bröstsim och 2 längder ryggsim.. Tappade känseln i hela kroppen, och nästa vecka ska vi bada klädsim. Då lär det väll va ännu kallare och jag kommer va sjuk i en månad efter det typ. Sen har vit "block" så på måndag+tisdags eftermiddagar(slutar halv fyra) så har vi tre timmars Svenska/SO. Sen idag har vi 2 timmars engelska och slutar halv fyra.. Vill dom inte att man ska lära sig nåt eller??




Aja nu ska jag sluta klaga på skolan, jag tror inte ni vill läsa om den. ;) Så jag kan ju skriva att den höär dan är rätt så awesome ändå! Ponnyn gick grymtbra, red på fältet och i skogen. Red inte så länge men det behövdes inte för han var sååå fin!!:D 


Och nu kommer det snart lite kompisar och så ska vi ha det mys med film och allt möjligt tyyyp.:) Dessutom har jag ju tävling imorn, så hela helgen blir grym!!


När jag satt i bilen påväg till Roo, där en blå/gul rosett följde med hem. KOM IGEN NU DJURSHOOOLM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0