Hiss - Diss

Egentligen tycker jag inte om o dissa, känns elakt om nån har grejen och så. Men det är ju faktiskt bara min åsikt, så det är inte så mycket o bry sig om ;)


Dagens Hiss går till Sarm Hippique ridbyxorna. (som jag fortfarande inte vet hur de stavas) SJUKT sköna, snygga och dessutom typ vattentäta! Idag råkade jag hälla ut typ en halvspann vatten på dem och och det var bara o ta ett pappaer och torka av så var de torra. Jag har ett par röda, men är ganska sugen på de lila också xD fyller ju år om sådär en månad och åtta dar(!!:D)




Dagens Diss går däremot till helvitt schabrak på en skimmel (eller annan häst med vita fält, tex en skäck.). 
Hästen ser ofta gul ut och det är ju inget man direkt vill. Har man däremot ett vitt schabrak med annan färg på kantbandet, så är det däremot dösnyggt. ;)



google bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0