Lag-DM

Igår var jag alltså på Lag-DM på Edsbro. Jag hoppade endast lagklassen, en Lb med bedömning A1:a.

Framridning/Framhoppning: På framridningen var han jättefin, jag han inte rida så länge men flyttade han lite men red även fram han ganska mycket, eftersom att han stått i transporten ett tag. På framhoppningen gick det väll lite sådär. Han klonkade i två gånger och det kändes sådär faktiskt. 

Banan: Jag var lite nervös, eftersom att det var lag och Cora(som hoppade B-ponny) hade nollat. Jag ville inte förstöra för laget lixom.xD 

När jag var över första hindret så släppte det däremot och jag red som jag brukar, hade ett bra tempo och fick ett bra flyt. Han hoppade så stort på vissa hinder så jag typ höll på o flyga av!:D Världens bästa går i alla fall i mål med 0 fel!

Nästa start för Djursholm var Lini som fick ett riktigt skitpet, in i kombinationen. Synd, men vi hade en start kvar iaf. Tyvärr så fick Sofie två stopp, så det blev ingen omhoppning för oss. Men det är alltid bra att jag vet att jag kan rida i lag, och att det går bra då också. :)


Filmen är ju ett inlägg under, BÄST JAG ÄR!!:DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0