Live från bilen

Nu är jag påväg till Enköping! Solen kom fram så nu är det riktigt skönt, var lite orolig att det skulle börja regna ett tag. Det kändes typ så. ;) Tävlingen går o följa på Equipe, om ni skulle vara riktigt nyfikna dådå.:)
Morris står knoppad(!!, haha Hedvig ville se om det gick och så blev det bra så han fick ha kvar dem!) och taggad där bak. Jag är också taggad, nollar ja idag har jag 7 nollor! :) Men på onsdag ska jag hoppa Pay'N Jump på Fornboda och då hoppar jag 1.10(LA) och så kan Annika se om jag är redo. Haha.:D
Galet hur söt man kan va!!!=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din ponny är verkligen super gullig och hoppar jätte fin!!!!! :D

2011-09-04 @ 16:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0