Ojj, haha!:)

1. Favorit hopp-bild på min häst
2. Schabraket min häst passar bäst i
3. 2 Schabrak jag vill ha till min häst
4. Utrustning jag vill ha till min häst
5. Utrustning jag vill ha till mig själv

Jag har glömt bortt o göra min hemmagjorda lilla lista kom jag precis på, haha, så jag tänkte göra en nu!:)






Detta RG schabraket! Jag är liite osäker på om det skulle va så fint på honom eftersom att det har vit kant, men jag tror ändå att han skulle vara galet snygg i det!



Morris skulle nog vara läskigt snygg i det här turkosa scapa schabraket!




Kommentarer
Postat av: Linn

Din pike som du har på bilden på headern, (den bilden som är inramad) är grymt fin! Vart har du köpt den? :o<33 Gilla stort! Tacksam för svar<33 Kramis:)

2011-09-05 @ 18:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0