Sorry

Inläggen blir så tråkiga när man inte har nån motivation, så jag kunde lika gärna låta bli o blogga idag. ;) Däremot blev jag as sugen nu, men det finns inte mycket att skriva om, så jag tänkte väll skriva God natt? Haha..:)

Bestämt mig för o ligga i sängen tio, bara för den ser så inbjudande ut;) Haha :D Desstuom är jag rätt trött.. Veckorna brukar gå fort, men det känns som om just den här har tagit dubbelt så lång tid osm de andra? :O Det kanske bara är för jag vill tävla! Lite konstigt isåfall egentligen, hah, men jag tycker det är sjukt kul att tävla, så jag är alltid sugen på det. ;) 

Imorgon ska Morris ut i skogen, ska känna igen honom men inte göra nått hårdjobb. På lördag är det alltså tävling (och på kvällen hitta på nåt med bästa vänn Lovisa♥) sen på söndag ska jag skritta ut. :)

Tränade idag ju, det gick bra, men jag skriver mer om det imorn. Snart ska jag ta med kameran till stallet och fota, är själv trött på att inte ha några nya bilder att lägga ut..

Men sen tycker jag ni kan kommentera vad ni vill läsa om? VAD SOM HELST!!



Ibland blir jag ganska stolt över hur jag ser ut! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0