Bonjour

Innan ni tänker att jag uppdaterat dåligt så kan jag ju berätta att ingen av mina typ 4 mobilbloggningar har fungerat.. Och jag har inte haft tid till att blogga med datorn, förens nu!:) 



Idag var det då lite småhoppning/markarbete för Annika. 



Grym på paint eller vaaaaad?

Vad vi gjorde ser ni på bilden. Eller vi hoppade fram lite också, men då hoppade vi räckena på volt. Och övningen på bilden gjorde vi åt båda hållen.:)

Jag red på vanligt tränsbett, och jag har aldrig hoppat mer än typ en sockerbit på det, men han var jättefin och lydig! Han blev lite pigg ibland och så, men det är ju kul och det blir han ju på det andra bettet med. Han var fin på hindrerna, lite väl pigg ibland, men ändå bra. Sen när man skulle upp på bommarna var det lite svårare, för han lir vinglig och så hoppar han som om bommarna vore 1 m typ..Hahah, och så byter han galopp och studsar.
Men när jag gjort det några gånger kom jag på hur jag skulle göra och då fick jag ett bra flyt genom hela övningen och han var iaf mer balanserad över bommarna!:)


Imorgon blir det hoppning för Annika, på fredag vet jag inte vad jag ska göra men jag tror jag ska ta det lungt, och sen på lördag blir det tävling- en LB på Rimbo!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0