Wordfeud♥

Hatar att jag började mde det, är heeelt beroende nu! xD Men det är ingen som svarar just nu :'(


Idag ska/har Annika rida/ridit Morris. Jag gjorde lääxor.:) Men nu är jag klar med de som vå fått. På torsdag är det orienteringsdag och sen på fredag är det studiedag, så den här veckan bär ganska soft ändå.;)




Hhehehehe


Lovisa ville att jag skulle blogga men om vad? Berätta det för mig så ska ni uppdatering iaf.;)


I have 5 fingers for a reason:

My pinky finger:
For my best friend, and the promises i will never break.

My ring finger:
For that special boy, when the time is right.

My middle finger:
For that b*tches who pushes me to far...

My pointer finger:
To pick out my dearest family members.

My thumb:
To show the rest of the world i'm going to be okay .

lite rolig sak bara,hheeheh:D

Tjadååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0