17:53

HEJ nu blir det väll typ ett tråkigt inlägg...Kan börja med o svara på en fråga!

Anonym om En sån där lista:
Varför ska du inte tävla div 2 i år?

Därför att det endast går i LC och finalen (om man kommer dit) Lc+5. Jag vill inte missa 2-3 helger där jag kunde hoppat LB.:)



Och nu kan jag väll skriva om ridpassen igår och idag.

Igår började Annika rida honom lite, han blev jättefin och jag konstaterade nöjt att jag kan länga mina stigläder 5 hål och ändå inte se lång ut!:D 
Efter en stund hoppade jag upp istället och gjorde mest det avslutande jobbet, det gick bra men har blir lite springing och släpper bettet lite i vänster varv. Det måste jag alltså träna lite på. VI red på tredelat och utan nosgrimma och när Annika hoppa av så ba: Det här är den enda häst jag ridit som faktiskt inte behöver nosgrimma xD

Träffa Lovis igår också, vi satt o prata och hade de bra och sen sov jag där!:)<3

Idag skulle jag ha hoppat för Annika, men vi han inte då hon inte kunde förens kvart i ett och Hedvig skulle åka iväg o träna klockan ett. Så istället följde jag med till Anita Sande(som hón tränar för) och red Morris där.:) Det gick bra det med, Anita har en väldigt annorlunda sätt från mina andra tränare men det funkade det med!;) Man blev bara väldigt trött, haha!:D






På torsdag ska jag till Såsta och hoppträna för Lena Kamensky, det blir la grymt! Och sen på lördag ska jag tävla på Roo gård. Hoppar bara en LB, måste ut och hoppa massa LB nu för innan jag går upp till LA ska jag ha 10 nollor. ;) <33


Han ser ju iof inte ut o tycka 1.10 e så högt, lill killen:')<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0